Friday, April 3, 2009

naiK Ke-TAG kePaLa LuTut guA..


1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
bendalir dalam badan..


2. Apakah benda akhir yang kamu beli dengan duit sendiri?
bendasing.. errr yang pasti bukan gasing..


3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
tengku impian.. eh, tu nama kedai makan..


4. Berapa lama hubungan kamu berkekalan?
sama dengan hayat sekor lalat. errr..lalat idup bape lama weh?


5. Adakah anda sedang di lamun cinta?
aku terpaksa mengelamun untuk jawap soklan ni..


6. Di mana restoran akhir kamu makan malam?
rumah aku yang bernombor 28..


7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
buku kupon parking? buku jugak kan..


8. Nama penuh anda?
mungkin h A a D i I ah.. mungkin jugak ke A a D i I lan..


9. Kamu lebih senang dengan ayah atau emak?
diri sendiri..


10. Namakan seorang yang kamu ingin jumpa dalam hidup kamu?
abah..


11. Sebutkan nama 8 sahabat yang rapat dengan kamu?
mata aku, telinga aku, mulut aku, hidung aku, otak aku, tangan aku, kaki aku, hati aku..


12. Adakah kamu mencuci pakaian sendiri?
aku tader mesin ajaib macam vivi..


13. Tempat yang paling seronok yang kamu ingin pergi?
rumah mak kat kampung. besok aku nak pegi. mau ikut?


14. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu..
senget, sengal, bakal kena tempeleng jurus 18 tahap 360 darjah dari aku, emo, budak aneh yang rindukan patung beruang!


15. 8 perkara yang saya gilai..
a) gosok gigi
b) mandi
c) berpakaian
d) makan
e) minum
f) drive
g) punch-card
h) tido!
sebab? tiap2 hari buat benda2 tu. kegilaan.. ketagihan..



16. Pelukan atau ciuman?
peluk bantal sambil cium dinding time tido..


17. 8 buah buku yang paling baru di baca?
a) SMM II
b) contract document
c) final account
d) interim certificate
e) variation order
f) drawings
g) pembaris skala (erkk..)
h) kalkulator (erkkk lg..)


18. 8 lagu yang kamu boleh dengar berulang kali?
a) lagu tiga kupang
b) lagu sifir
c) cok-cok kendong
d) enjit-enjit semut
e) twinkle-twinkle little star
f) london bridge is falling down
g) lagu pengakap (lu la la lu la la lu la lu la le)
h) negaraku

19. mari main TAG 28 orang lain..
wawa, ienn, dihaz, pentoi, akuxbiadab, eliza, pacik ab, vivi, saruk, dato paduka, saloma, ard, apisz, mrblind, yern-ain, miezi (mari merepek), KF, kapten monkey, zara, budak senget homosapien (farial), besi, (qish ko da kena dgn arres so aku tak bubuh dah nama ko. hehe)..

harhh..hambik korang! tak larat aku nak pening sensorang jawap soklan tag senget ni..



lalala~


IKLAN!: berenti minum koka-kola kalau kamu mahu sokong memprotes gambar ini! errrr..tader kaitan dgn entry!





pi/es: tag si arres ni berjaya menambah tahap ke-sewel-an gua! ciss!!

14 comments:

Y E R N ain said...

ke-TAG.

ke-TAQ?

haha!

a.b geldofg said...

aku dah boikot tag

joegrimjow said...

dari mane la dapt gambo 2
musykil2

cucumatlela said...

*orang yg paling aku nak jumpa-ABAH
ayat ni membuatkan gua terkedu ada sesuatu meyelinap dalam benak gua

khaLifah feDi said...

hahaha no.28 ekk? jln ape? tmn maner ? lalala.....:)

o rajin tag urg ea..? ko tak taw ker aq org plig pmls wat tag n2 nie tp sbb ko bdk jb celup2 aq wat nnti ok..hik3

Psst aritu jumpe aq tak ?

A a D i I ? said...

Y E R N ain,
kakaka.. ketaq lutut aku jawap tag arres. senget btul la mamat tu!




a.b geldofg,
aku tak kira pacik. ko kena jawap jugak. aku dah makin sewel jwp tag. lalala~




joegrimjow,
google ajer. haha! x ah, dpt dr email.




cucumatlela,
kenapekah? ko pun rindu abah ko jugak?
search entry aku yg ni: http://sisengalaadii.blogspot.com/2009/03/abah.html




kf: no. 28, jalan raya, taman bunga.. lalala~

memang aku saja nak bagi ko rajin la kf. kasik kikis sket ko punya tahap kemalasan tuh. kakaka~

dah ko kate nak g mesjid, aku smbung tdo balek la. haha!

ieNn ZaZa said...

kalau kerajinan aku suda ditahap maksimum br aku buat yer..huhu

kueh bakar said...

tambahkan tahap tu lagiks..
:P

khaLifah feDi said...

hahaha..ape arr..x rock arr ko nie adeh !!!

eliza said...

terpaksa mengelamun?

hehe

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

smart tag aku belum top up...

Donut said...

lalat idup 14 hari sahaja.

A a D i I ? said...

ieNn ZaZa,
aku rs smpai kucing tumbuh tanduk laaa....




kueh bakar,
chissstt !!!




kf,
errrr...arini aku x pkai sua koyak la kf. tu pasal x rock. haha!




eliza,
syyyhhhh..... =)
tu soklan membunuh tu! giler aku tabole nk jwp. hehe~





a.k.u.p.e.n.t.o.i,
pkai la touch n go.. x pun, bayo cash jer! lalala~





Donut,
hurhhh? owhhh ye eh? pendeknyaa.... :p

khaLifah feDi said...

rock kna pki suar koyak ker? emm..