Tuesday, February 24, 2009

Haiii.. aPe BoLe bUaT suDaH naSiB Baaa-DaN... (sudin: seniman bujang lapuk)

duhh !! tension betul aku arini. haihh..malas cakap byk.. tengok je la sendirik kat bawah ni....


bengkerkk !!!!!

hailaa nasib..disebabkan sorang mamat tah dari planet mana yg sakit hati kat tuan punya keta kat bawah ni, tak pasal2 'balak kesayangan' aku pulak ikut skali jadik mangsa.

siott la lu bro!!

lu nak gado, lu setel hal lu sendirik2 je laa..ape-ke-hal tak pasal2 keta gua lu libat skali? bengang betol.. haishh..

.

'balak kesayangan' yg baru lepas keluar dari wad kecemasan yg mana bil rawatan-nya DITANGGUNG SEPENUHNYA oleh aku sendirik. ampehh !!


you owe me one la bro !! gua tak dulik !!

.

.

thanks to inche mamat dan pakcik guard yg byk tolon spjg arini..

.

8 comments:

ab geldofg said...

bnyak betul yg sakit jiwa skrg ni ye

F A R Y N said...

mmg ramai org sakit jiwa...sian balak ko tu...

ieNn said...

adus..sian cik dijot..xpasal2 menjadi mangsa gak..huh..ape ke hal laa org tak befikiran waras camtu wat keje xbepaedah...wat org lain sakit jiwa jer...

ciK LyndaWawa igUana said...

camne ngan kete?dah ok?cian ko jot...sabar ek..

Monkey D Luffy said...

kesian kat ko... huhuhu

A a D i I ? said...

ab geldofg,
tau x pe..


F A R Y N,
tu la..sian balak aku..


ieNn,
mamat tu da sewel agaknyer. adeii!!


ciK LyndaWawa igUana,
da ok da..tapi kesan silotep still ada. tabole ilang. duhh!!


Monkey D Luffy,
sian.. kan? :D

vidadarisakura said...

astaga?

kenapaka sampai macam tu?

A a D i I ? said...

vidadarisakura,
sbb aku rejek chenta dia. maka dia pun mengamuklah.
lalala~