Saturday, February 7, 2009

bEsoK akU naK beLi Nie:


Allah takkan bebankan hamba-Nya dengan apa yang dia tak mampu!

" Hidup tak selalunya lawa
Tak selalunya ada pelangi
Kalau nak kata a bed of roses pun, duri-durinya tetap ada
Kadang-kadang... bilamana ‘malapetaka’ tu datang, terasa macam kena gelek ke bumi dek ahli sumo
Rasa macam dah tak mampu bangkit
Rasa macam dah tak mampu hela nafas "

ini cerita sebuah bicara
bicara bumbung namanya....

.
.
.
.
---------------------------------------
aku tak ske bace novel.
dulu..
pada aku, novel tu sume
mesti jiwunk.. leleh.. karat.. terlebey oksida..
typical mentality arr tu..
aku rimas dgn citer2 yg terlebey karat + oksida
tapi budak ni yg da buat aku tukar fikiran
.
.
***
.
tak semua novel tu jiwunk kan?
baca novel tak semestinya jiwunk kan?
jiwunk tak semestinya sbb terlebey dos baca novel kan?
lu bace dulu sume story dari budak ni
lepas tu baru lu bgtaw gua,
gua jiwunk atau tak
hehh..
.
~A a D i I~
.
.
.
ok, x yah bgtaw. bia aku jwp sendiri. aku jiwunk. ckit.. :p

No comments: