Wednesday, February 4, 2009

aDa seSapE naK ajaR aKu cEmaNa Nak uSHaR oRaNg ??

leha gebu: eh, milah apa cerita?

kiah radio: owh.. haritu aku ada jumpa dia. kau tau kan dia dah putus dgn man taha? kau mesti tau.. skarang ni dia tgh try ushar budak satu tempat keje dgn dia. lepas tu dia ada kata, macam bole dapat.

leha gebu: tau.. ciss.. sabo je laaa..

kiah radio: haha.. berani betul si milah tu kan? kau rasa, patut ke aku tiru langkah dia? keh keh keh..

leha gebu: patut jugak..

kiah radio: tapi aku tak cukup berani la nak ushar orang.

leha gebu: skang ni dah takde isu perigi cari timba.

leha gebu: hellehh.. bukan ke kau kadang2 terover peramah? sebab tu kau dapat gelaran kiah radio tu. hik hik hik.. budak lelaki ni kadang2 memang suka dgn pempuan yg mcm tu. sbb diorg ni kdg2 takut nak ushar kita org pempuan ni.

kiah radio: haha.. aku peramah dgn org yg aku kenal je. tapi dulu laa.. skang dah tak reti..

leha gebu: eleh.. blah laaa..

kiah radio: ngeh ngeh ngeh.... ^_~


-------------------------------------
korg rasa, patut tak kalau aku jdik mcm kiah radio? maksud aku, tiru langkah berani mati si budak milah tu?

kalau rasa patut..

kasi jatuh lu punya kepala !!!
.
.
.

5 comments:

ieNn said...

try le..
usha je pn kn...
kalau org yg cik Dijot bkl usha tu pn usha cik diJot blk..
kire menjadi laa tu..ehehe..

dolu2 ieNn suka gk usha2 org ni..
tp time skolah dulu laa..haha..usha pn dr jauh jer..
memg syok usha org ni..lg2 org tu pn usha kite blk..ehek2..

vidadarisakura said...

patut tiru!!
hee

MeGa said...

bole ajaa..
klu bkn skang, bila lg.
da tua kang da xleh usha..

p/s: dulu ungu, skang mega.. MEGA!

A a D i I ? said...

ieNn,
kalo org tu x ushar balek caner?
malu weh !! :D

vidadarisakura,
yer, aku akn cuba tiru. haha..

MeGa,
baek, nt aku tukar nama kamu yer.. =)

ieNn said...

blom coba blum tau..
cuba coba dulu..

cObA kAu CoBa...