Tuesday, November 25, 2008

LewaT seNJa iNi: aPa PiLihaN?

lokasi: umah
jam: 0112h
alat perhubungan: henpon (es-em-es)


Hencik Sesibu Merah: Wk..
~A a D i I~: Yep
Hencik Sesibu Merah: Sy nk blanje..nk? =)
Hencik Sesibu Merah: Jgn r ttdo
~A a D i I~: Blanje? Blum tdo lg..tp hmpir nk tdo..
Hencik Sesibu Merah: Aar..serius ni.
Hencik Sesibu Merah: Cm bz je..xpela.nite
~A a D i I~: Kt mane ni?
Hencik Sesibu Merah: Uma,sy da trun la..
~A a D i I~: Btul? Bile turun? X btau pn..
Hencik Sesibu Merah: Aritu da ckp..kt uma..tp xcye kn..bole? Kte jmpe eh..
~A a D i I~: Mana la tau aritu ckp btol2..gaya cm memain je.. Da bape lama da turun ek?
Hencik Sesibu Merah: 2wik.. =) tp da bosan. Cm nk join blik..xjwp pon..



--------


Si otak: cik hati, kerinduan-mu sudah berada disini. dia sudah pulang. dia mau jumpa dengan kita.

Si seketol hati: aku tau. jadi cik otak,apa yg kau pikirkan?

Si otak: aku tak tau. apa yg kau rasa?

Si seketol hati: aku pon tak tau. tak pasti.

Si otak: tapi kau dah pernah kata yg kau tak mau ada rasa tu lagi bukan?

Si jiwa: cuma jumpa saja. tak salah bukan? asal saja kau berdua tau menjaga diri-ku. aku tak mau lara lagi.

Si iman: ya. itu betul. jumpa saja. asalkan kau berdua menjaga kami sebaiknya.

Si seketol hati: tapi aku takut kalau-kalau aku terjatuh lagi. seperti sebelumnya.

Si otak: aku juga. aku takut aku tak mampu menampung cik hati andai dia terjatuh nanti.

Otak, Hati, Jiwa, Iman: kita berserah ajer..




dari isi otak si sengal ~A a D i I~: dah lama tak berjumpa..rindu rasa hati..inginku bertemu denganmu.. biarpun hati ini..menyatakan benci..namun hakikat kau masih ku sayang.. - niat hati tak nak berpisah (Arrow)

3 comments:

berry said...

sape sesibu merah itu??adakah dia sudah pulang??benarkah hencik iman ingin berjumpe ajer??owh..pastikan hencik otak, iman dan jiwa telah membuat keputusan yg muktamad dengan mengambil kira faktor masa kini dan hadapan..best of luck..

HADAPI..DENGAN SENYUMAN....

:)

been-kawe.doh.kelik.mesia said...

woit jot.. macamane ko tau aku dah balek ah..??? ciknelly kate die takde bagitau ko ponnn..???!!
btw, permintaan ko tu terlalu besar untuk aku kurniakan lah..!! ahahahah..!!! tiang tu ko tengok le mase ko dtg sana nanti..
HARI HARI OVERTIME SAMPAI PUKUL 12MLM PUN TAK KAN TAKDE BUDGET NAK GI BUAT AMAL IBADAT KOOOTTTT..?????? gurau jek beb..
cik nelly kem salam kat luu..!!!

~ A a D i I ~ said...

berry:
yep. dia la si hencik sesibu merah yg dimaksudkan. pulang la berry. aku mau mu disini. ku tiada siapa2 mau di-tanya pendapatan. pendapatan ku makin berkurangan lewat ini. hoho..

been-kawe.doh.kelik.mesia:
^aku ada instinct la aji been oi. kekeke..
^aku tau ko mmg kedekot. sbb tu ko x bwk balek tiang tu ntok aku.
^perhh..ayat sadis. tp aku tader rs apaper.. kotoq btol hati aku neh kan? huahuahua.. pwekk.. :p
^kem slm balek kt budak chubby tuh!