Thursday, November 20, 2008

DasaR BajiNgaN TenGik~!!


TeNda biRu (VeRsi aSaL)

tak sengaja lewat depan rumahmu * ku melihat ada tenda biru * dihiasi indahnya janur kuning * hati bertanya pernikahan siapa ** tak percaya tapi ini terjadi * kau bersanding duduk di pelaminan * airmata jatuh tak tertahankan * kau khianati cinta suci ini ** tanpa undangan diriku kau lupakan * tanpa utusan diriku kau tinggalkan * tanpa bicara kau buat ku kecewa * tanpa berdosa kau buat ku merana * ku tak percaya dirimu tega * nodai cinta khianati cinta



TeNda BiRu (VeRsi JawaP muLuT maNis)

bukan maksudku membuatmu kecewa * bukan maksudku membuatmu terluka * bila kini ku bersanding dengannya * ini semua kerna pilihan bonda ** tenda biru menjadi saksi bisu * berakhirnya ikatan cinta kita * ku sengaja tak ku kirim undangan * aku tak mau menghancurkan hatimu ** tanpa ku tahu ku telah ditunangkan * tanpa kuduga telah terjalin ikatan * tanpa ku kenal yang jadi pendampingku * tanpa ku rasa semua ku terima ** jangan kau anggap aku bahagia * di atas luka dan tangisan hatimu



TeNda BiRu (veRsi JawaP MuLuT baU LonGkaNg)

suruh siapa lewat depan rumah ku * suruh siapa lihat tenda biru * suruh siapa kau lihat janur kuningku * memanglah ini hari pernikahanku ** ku sengaja biar ini terjadi * ku sengaja pilih putri jutawan * ku sengaja menyakiti hatimu * lupakan saja cinta suci kita ** soal undangan kau memang ku lupakan * jika ku undang pestaku berantakan * jika kau datang pastilah terjadi perang * itu makanya dirimu tak ku undang ** ku tak menyangka diriku tega * melakukan pengkhianatan cinta ** engkau datang tanpa memberi khabar * engkau datang dengan berwajah garang * engkau datang dengan rombongan preman * hati bertanya inikah balasan dendam ** tanpa undangan kau datang ke pestaku * tanpa wang angpow kau nekad datang juga * tanpa bicara kau sikat hidanganku * tanpa berdosa kau buat keributan ** kini kusedar siapa diriku * pada zahirnya aku * cowok matre cowok matre ** cerita ini bohong belaka * kalaulah benar * APA MAU DIKATA..

:: si keji mulot bau longkang..hehh~!! :D ::




dari isi otak si sengal ~A a D i I~: yg dua2 versi jwpn tu bukan aku yg reka2 ekk. dua2 versi tu mmg da ada org nyanyi. plg besh yg versi mulut bau longkang tuh. korg try la search "tenda biru versi s**l" kt youtube. lawak gilos. superb. cool. mmg suspek abes la ngn hasil keje diorg. hehh~!! :D

4 comments:

Konspirasi Melankolik Jiwa said...

hehehe..suke tengok video klip lagu tenda biru yang 3rd tuh..part orang tuh hantuk kepala member dia kat cymbal..hehehe..pastue puyeng~

~ A a D i I ~ said...

haha..da nengok eh? besh kan..lawak giler..org plg ske yg time dia kate "cowok matre cowok matre tu"..klaka..
sgt ske video clip ni smpai snggup donlod..hehari nengok..kaka..
weeehhooo~

Konspirasi Melankolik Jiwa said...

ape tajuk video tu eh..
nak donlod aa..aritu tengok pun kat handset member..

~ A a D i I ~ said...

ntah..tp kt youtube tulis "tenda biru versi s**l". org da donlod da. kalo nk bole send tp besa giler ar file tuh. musti lambat tahap siput sedut kalo send thru ym