Thursday, May 14, 2009

buLaN 5 meManG buLaN guA peRioD taK beNTi2. Gua CepaT beRaNgiN. JaDi, GuA maLas caKaP banYaK..

.
.
.

melihat orang yang PERNAH lu sayang
dan MASIH lu taruh harapan
hidup bahagia dengan orang lain
DI DEPAN MATA
tanpa lu mampu memiliki dia

.

itu sakit yang paling sakit tahu!!

.
.

29 comments:

Dato Paduka Masri said...

ubat = gelak ketawa + bersabar + DOA + cari lain

Shahrul Azry said...

bunuh diri je la!

T.u.Y.a said...

yang lu dok harap orang tu lagi wat pe senget...berlambak2 lagik orang2 kat sawah padi nuu..pilih je la..wakakakak..stay cool beb!!!period ko memang meroyan..

a.b geldofg said...

erk.
bulan period?

erk.
period tu apa?

asis said...

sabo kawan...sabo

A a D i I ? said...

Dato Paduka Masri,
ada apaper efek tak kalo aku mkn ubat ko suggest tu? hoho!





saruk,
gua masih beriman weh. lalala~






T.u.Y.a,
oke gak ek kalo ngn orang2. tak sakit hati. haha!





a.b geldofg,
period = masa tambahan. wakaka!





asis,
tengah sabo la ni. kalo tak sabo da lama aku ikut ckp si saruk tu. haha!
errr...ko kenal ke saruk tu sape? x kenal? x pe, abaikan.. tak penting pon. kakaka!

a.b geldofg said...

MASA TMBAHAN?

ISH!

KO BUAT AKU TMBAH TK FHM

A a D i I ? said...

a.b geldofg,
haha! aku memain je la ab. otak tengah tak bape nak betul ni. ada sket wenk.. =)

ieNn ZaZa said...

tu yg aku rs..sakit ati
apsal same ni...ish2...
tp aku xde taruh hrpn..huhu..aku hrp2 dia leh berambus dr kepala otak aku..hahaha..itu ajer..sekian

A a D i I ? said...

ieNn ZaZa,
aku cuma harap dia tak kacau idup aku, hati aku, pemikiran aku dan segala2 yg berkaitan dgn aku buat masa skg & sampai bila2. tapi masalahnya gua da stuck at the place where he is. shit!

khaLifah feDi said...

emm..xdelah gathering utk kita huhuh.:)

sharamli said...

sakit gigi p0n sakit jgk

ieNn ZaZa said...

cam mn leh jd camtu...erm..xpelaa..
ko kuatkn ati ko..jgn telalu pk kn psl dia sgt..wlpn mgkn ko tepaksa mengadap dia ari2 ke kn...

A a D i I ? said...

kf,
tader gathering? nape? ko nak g mane? hoho..





sharamli,
tu sakit laen. luaran. cewahh! :p





ieNn ZaZa,
=)

Monkey D Luffy said...

sukar ker nak melupakan?

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

lu makan la ubat sakit period..

tak ar lu sakit yg paling sakit..

lu nak?...gua kasik lu obat baikkkk pnyaaaaaaaa...

ciK LyndaWawa igUana said...

aku pun sakit bangat ko tahu...

s a L o m a said...

adoi..kamon la adik..dia bukan hensem pun.sebab tu bukan untuk adik..

A a D i I ? said...

Monkey D Luffy,
senang ke cara nak lupakan? haha!





a.k.u.p.e.n.t.o.i,
ubat ape yg ko nak kasik tu pentoi oii?? jgn ko bg aku ubat migrain ko sudah.. haha!





ciK LyndaWawa igUana,
byk2 sabar.. =)





s a L o m a,
bukan jodoh mungkin? =)

Aku Iron Man said...

Aku harap lepas kau tulis entry ini kau tidak rasa marah lagi. Atau mungkin, rasa marah kau berkurang.

A a D i I ? said...

Aku Iron Man,
aku tak marah la...
cuma ada ckit sakit..
=)

mEiShOmOsAPiEnS said...

seperti ku tau siapa gerangannya,,,
betul? salah? betul? salah? betul?

MeGa said...

gi kat die dgn muke kerek.
pastu ckp cmni.

"lu klu nk tunjuk cinta syg lu dgn awex baru lu ni, tlg tunjuk kat blkg wa bole x?"

heh....

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

aku kasi ko obat sakit otak...ok?wakakkaakkakaka

a.b geldofg said...

ko pergi btapa lagi ke

besi said...

Aadil.....minyak angin cap kapak kan ada...kurang sikit angin tue...

A a D i I ? said...

mEiShOmOsaPiEnS,
kad jemputan besa seh! bengang la kakak kamu. haha!





MeGa,
errr...kalo aku kate cmni bole tak?

"lu ingat da best sgt ke life lu?"

wakaka.. okeh, tu cuma dlm ati jer.. :p






a.k.u.p.e.n.t.o.i,
errr....migrain tu bukan sakit otak ke? haha!






a.b geldofg,
bkn bertapa la ab.. aku kena jaga reputasi utk 3 bln ni. probation period la katakan.. tu pasal la tader time mau post entry. saba yek... =)






besi,
pkai minyak angin bukan lg ber'angin' ke? haha!

eliza said...

tet..salah...

sakit gigi la yg paling sakit..hehe

A a D i I ? said...

eliza,
tettt...lagi laaa salah. haha!