Thursday, June 4, 2009

saPeKaH?

.
dia senget.
dia blur.
dia kaki buli.
dia gengster tapi bukan peserta gangstarz.
dia ganas.
dia kaki pukul.
dia berjiwa rock kapak.
.
.
.
.
.
.
tapi aper kes pulak dia buat gaya ala2 masuk fasa putus-chenta-frust-tertonggeng ni?
hehh~
.

9 comments:

sharamli said...

minah mn ni?
putus cinta ke xtahan ngat0k?
p balik tid0 kt umah p..malu 0rg tgk..hua3

eiza in the house.. said...

oit senget ko nape??..

putus tali selipar ke..putus chinta kaseh..huhu

ampun jgn kapak aku..hehe

Donut said...

erm...br gua nak vote..igtkan peserta gangstarz tadik

Lionel Azry said...

seganas mane pun tapi hati tisu tak guna jugak :P

Monkey D Luffy said...

tak bercinta camana blh putus cinta plak

suspen jer

eliza said...

wah lawa sandle..hehe

ciK LyndaWawa igUana said...

aku kenal dia nie sape..hehehe

asis said...

awat tu???

A a D i I ? said...

sharamli,
tah minah mane tah ni. ske2 tido tepi jalan. lalala~





eiza,
sape? sape? sape putus slipa? meh aku bagi pinjam slipa tat sing aku. hehe~





Donut,
kalo peserta geng ali mamak ko nak vote tak? :p






saruk,
hati sape buat dari tisu tu weh? meh aku nak interviu dia. lalala~






Monkey D Luffy,
tu la.. heran kan? :p







eliza,
mekasih.. sesusah jer puji. haha!






ciK LyndaWawa iGuana,
sapekah? :p






asis,
lagu mana? :p