Tuesday, July 14, 2009

spill 9: andragogi.

sabtu lepas.

apa ada kat sabtu lepas? sabtu lepas kelas aku yang pertama untuk semester pertama tawun ni. tatau rasa apa. macam2. dah lama tak jadik student. blaja. rasa macam pelik jer. pegi skola pakai t-shirt, jeans, sneakers dgn beg sandang free dari ambank. memang btul2 gaya budak skola.

aku ler tu.. :p

bebudak laen ada jer yang dressing macam nak pegi opis. macam nak pegi shopping pun ada gak. yang macam nak pegi kelas grooming pun ada. hehe.. standard dressing orang dah keje pegi skola memang macam tu. apa ada heran?

mesti ramai yang tanya, aku sambung ape. kan?

aku sambung degree. selama2 ni aku cuma ada diploma jer. umo dah lanjut camni baru la terhegeh2 nak blaja lagi. tapi tak terasa pun kot sebab ada yang dah pangkat makcik pun ada yang satu kelas dengan aku. sama2 ambik degree. kira aku tader la terlambat sangat kan? :p

bak kata lecturer aku aritu,

"kamu semua ni student ANDRAGOGI."

student andragogi tu panggilan dalam bahasa jaga hati. kalau dalam bahasa lazer nuklearnya.. STUDENT TUA!

tua? sindri mau ingat laa!! :p


4 comments:

sharamli said...

kal0 student muda?

mrblind said...

andragogi tu bahasa mende?

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

tak paham gua..

ciK LyndaWawa igUana said...

ko masuk U mane ye?congrates dijot....semoga ko success selalu ye...