Tuesday, October 21, 2008

maKasiH yaa..


Yep2..!! bg aku...kwn la famili kedua aku after ma own family..really..

time2 tgh tension..kwn la yg releasekn tensen aku..
time2 tgh kusut+serabut..kwn gak la yg aku carik..
time2 tgh ada problem..kwn jugak la yg jd tpt aku mengadu nasib..
time2 tgh jiwa kaco..yg nama kwn tu jugak la yg amik berat hal aku..
time2 tgh sedey..yg nama kwn tu gak yg entertain aku bg aku hepi..

life aku lebey byk ngn kengkwn..sbb aku x pndai nk citer apa2 kt famili or lebey tepat lg..kt mak aku...sgt2 x reti..so,if there's anything..either talk to ma fwen or juz keep it wif maself..i really dont know how to share it wif ma famili..x biasa..janggal..beku..kaku..

so kt cni..aku nk ucap BIG THANKS for those yg sudi jdik kwn aku..n for all ma fwens out there..

yg sggup kongsi suka+duka+susah+senang ngn aku..

yg sggup shared all da tears and joys wif me..

heard all ma probs..

makes me laugh when i feel sad..

giv a hand when i'm down..

lite up ma spirit..

And special THANKS to:
cik ron ~ ma ex-skoolmate,ex-housemate,ex-opismate,soulmate?owhh tidakk..huhu..thanks a lot..ko jer yg aku still keep in touch smpai skg...yg tau sume hal aku yg dolu2..yg skg2..
sya a.k.a pina ~ ko la yg slalu bg smgt kt aku time aku rs give-up ngn keje aku n position aku..yg phm ape yg aku rs ngn kdaan opis tu..
zerq ~ hang la yg slalu layan otak putus fius owg ni zerq..hang yg plg same taste ngn owg dlm ape pn..
yanie ~ agk boring...tp still yg rapat ngn aku..
encik son ~ ma room-mate..kt dlm opis la..ingt kt umah ke aper..huhu...yg x penah jemu trpksa-rela tadah telinga dgr aku merungut+membebel+beritu+berini psl hal opis..hehe..
mr. apai ~ budak sengal yg slalu buli aku..tp slalu gak nasihat aku apa yg btul n apa yg x..selebihnya soh aku pk sndirik..tp ko mmg sengal la pai..sengal petala kelapan..
encik ard ~ hakhak..klu nk share apaper psl music,anime or cartoon..ni la orgnya..thanks sbb jdik ma music supplier..n thanks 4 everythings..
mr. petai ~ ma fav. counsellor..!! hahah.. kalo tader dia aku mmg mati kutu...


dari isi otak si sengal ~A a D i I~: edisi-copy-edit sket2-post..hehe..

2 comments:

the Jackal said...

supplier muzika...

hmm..thanx for the appreciation..~!

Anonymous said...

EH2 JAP2..SEJAK BILE OWG TERPAKSE DENGO LAK NE..ERMMM????O KALO XIKHLAS BLEY WAT TATAU EA..NGEEE2..NEWAY IM HERE OWES FOR U..HIIKKSS..KAMI BKN 'COUPLE' TAPI JUST A FREN..A BEST FREN..WINK..SAJE DECLARE SENDIRIK..JOT..XMARAHKAN?KAN?KAN?