Tuesday, October 28, 2008

aKu LayaN biRu

:: blues untuk korang ::
aku..
tolehlah kebelakang
renung dengan akalmu yang panjang
adakah hadirmu
benar-benar diundang ??
aku..
kurnia Illahi memberi
seribu rahmat buat bonda dan ayahanda
memikul janji
aku..
dari sebesar tiga jari
hingga engkau di puncak tinggi
terbalaskah budi
jika kejayaan ini
hanya untuk dirimu sendiri ??
aku..
apakah nasib
apalah khabar
mereka berdua
di pinggir sana ??
aku..
tolehlah kebelakang
masih ada hutang
yang wajib engkau tebus
sebelum mereka berdua
'dijemput pulang'
dari isi otak si sengal ~A a D i I~: disebabkan sangat bosan dan penyakit malas yg makin menular dalam duodenum,pankreas serta seluruh sistem perkumuhan aku,jadi aku cuma post gambar ni je..even simple tp try layan sket ayat2 dlm ni..besh gilos..menyelinap berdesup dlm cik seketul hati aku..hehh..layan ajer laa..

No comments: