Tuesday, October 21, 2008

eMo-nYeR kaU..

KAU EMO..bila aku lambat respon tiap kali kau membebel itu dan ini..kau kata penat tunggu aku reply..rs nk tdo..KAU MEMANG EMO..bila kau pandai2 wat andaian sndiri kate aku x baca ayat kau yg pjg2 yg kau dah tulis tu..kau kata penat jek kau taip pjg2..sungguh2 ber-citer tp aku senyap jek..KAU BTOL2 SPESIS EMO..bila kau melenting tak pepasal bila aku nasihat soh kau mkn ubat n tido awal lepas kau kata kau mcm nak demam..kau kata kau menyampah dengar ayat tu..kau kata lagi..nape aku x soh kau mati cepat jek..
errkkkk..emo-nyer kau..
AKU JADIK MANGSA EMO KAU..bila sesedap oren jer kau hangin kat aku cmtu..aku dah guna ayat sikit punyer baekkkk kat kau..pasni aku dah tamau nasihat apaper lg..maleh dowhh..AKU BERJANGKIT NGAN EMO KAU..bila aku jadik malas nak layan kau lepas2 tu..aku dah kehilangan mood..DAN X PEPASAL AKU PUN JADIK EMO..bila aku terus amik keputusan utk tutup garisan (off-line)..sbb aku dah sakit ati..
errkkkk..ek-ehh..aku pulak yg emo..


dari isi otak si sengal ~A a D i I~: di atas normal..emosi menentang akal..hehh~!!

6 comments:

salihin_omong said...

SOALAN:

SIAPAKAH "KAU" YG EMO SGT TU??

JAWAPAN:

A: EMOTICONS
B: ELMO
C: ALMOND
D: KAU YG EMO-EMO
E: SKUA HATI AKU LA NAK EMO

HAHAHAHA..DIJOT EMO

idioteQue said...

emosi bukan akal
uitz cm knal jek hehehe
peniu peniu penyu

Konspirasi Melankolik Jiwa said...

ya Allah..
teruknya perangai aku~
haih~

~ A a D i I ~ said...

salihin_omong: smua jwpn tidak seperti diatas..tp yg pasti dia bukan NEMO atau HEMO2..hehh!!

idioteque: hahah..tetiba terlintas plak kt pale aku ayat tuh..

konspirasi melankolik jiwa: tader paper nk komen..huhu..

Konspirasi Melankolik Jiwa said...

tak sangka lak sampai ke sini lak perangai aku~

huhu..

nape tak terus terang jek?

alah..diorang bukan nye kenal aku sape?

idioteque said...

eh si konspirasi ni.. kompem2 ke kau yg dimaksudkn? asl la ko ni pasan ni.. lagik satu, klu konfiden ko tu tgi sgt smpi ko rse dri kau, ko bangge eh itu ialah kau smpi ko ngaku ni? adoyai..ragam ragam