Saturday, December 20, 2008


try to RECOVER~!!

saya mau GEMBIRA semula
macam duludulu
macam selaluselalu
GEMBIRA yang betulbetul
bukan mainmain
tak tiputipu



letih la main HUJAN. nanti sakit. nanti demam. nanti banjir.
nanti semua orang susah hati.
nanti semua orang lari.
harapharap saya boleh.
harapharap saya kuat.
.
saya tengah CUBA lah ni.
doakan saya kuat balek yea !!
.
=)

5 comments:

FaRHaNuaIN said...

berusahalah!!
en ct, bile nk joging nih?

been. said...

huop hencik jot..
buleh tak ape kire nye ko bagi aku gambor yang ko amik mase kat umah aku tu..?? sebab mase majlis umah aku, takde sekeping pun gambor yang aku ade.. photographer still buat editing..
bro jot, kekuatan yg ko mintak tu datang dari rutin harian ko.. pikir kan lee..

ien said...

btol en. been kt ats ckp..
sbb ape yg kite pk n slalu buat le akn mempengaruhi idup kite..xkire laa ape pn yg penah belaku dlm idup cik dijot..ingt bahawa semua yg berlaku tu ada sbb n semestinya ia belaku tuk menjadikn kite insan yg lebih baik dr dulu..n sesngguhnye ia akn menjadikn kite lebih matang tuk menempuhi kehidupan akan dtg yg lebih mencabar...

~ A a D i I ~ said...

FaRHaNuaIN:
yep. ku akan berusaha. hoho. joging? ku joging dlm opis ajer la sbln dua nih nampaknyer wahai hencik. adeii~

been.:
g tgk entry aku yg tajuk dia 'aku pulang menunaikan janji' tu. spesel utk korg taw! hehe. :D
erkk..aku tak paham bahase bunga2 la. bole tak kalo ko ajer explain kt aku kaitan rutin harian ngan kekuatan yg aku mintak tuh. buleh? keke. :D

ien:
yep. baeklah. aku dah makin matang!! weehooo~ kakaka.. :D

p/s utk been: errkk..btol ke yg si ien kate tu been? tu ke mksud ko? adei..lemau sket otak aku arini.. :D

ien said...

wahai cik dijot..
mayb ape yg ien mksdkn xsama ngn ape en.been tu ckp...
ien ckp ikut pengalamn idup cik ien sndr..hehe..mayb xsama kot..
ien pn nk tau gk ape mksd ngn rutin harian tu..
sbb kekuatan tu sbnrnye dtg dr dlm kite sndr kn...lg satu bg ien laa..org yg berada di sekeliling kite pn sbnrnye leh mempengaruhi idup kite,leh bg kekuatan pd kite kn..tu pndpt ien laa..xtau org lain kn