Tuesday, December 9, 2008

MinGgu SeDEy SayE.. =(

masuk arini..dah 10 hari cik speedy tak bersama saya. dah 10 hari saya tinggalkan dia kat kg. sebab dia sakit. mungkin penat sangat sbb asyik kena ikut saya jalan sana-sini. kesian dia. kena masuk spital. saya harap dia cepat sembuh supaya saya boleh bawak dia jalan2. rindunyer sama cik speedy!! =(



mp3 saya..yg kaler putih tu. dia pon dah jatuh sakit. terlebih merajuk agaknyer. tak tau lah kenapa. mungkin sbb dah lama tak layan dia. hehari dok terperap kat opis je, dengar lelagu dlm mp3 kat lappy je la. sian kat dia. dah seminggu saya hantar dia masuk klinik. tapi sampai skg ni still blom ada apa2 berita pasal dia. cepat sembuh yer hencik mp3!! =(


lappy saya tu. dia pon da kena penyakit gak. mungkin jugak sbb dia dah penat. tak benti2 kena layan saya. tak tau la virus apa yg dah serang dia. tetiba sound dia ilang. mungkin gegendang telinga dia dah pecah kot. mati kutu jugak la saya bila tetiba idop x de hiburan. tapi saya dah anta dia g jumpa doktor. n skg dia da sehat. harap dia sehat terus n terus hiburkan saya.. kan hencik lappy kan!!


cik K750i saya ni pon da mula buat perangai mengada taik kuda dia. skg2 ni susah btol nak di-cas baterinya. geram btol. manja sungguh. nak kena godeh2 baru bole. malas saya nak layan perangai manja dia ni. lagi la malas nak bawak g jumpa doktor. sbb dia cuma berpenyakit manja!! bukan sakit kronik pon. tapi saya sedey la jugak. sbb dia da pandai merajuk. jgn la merajuk cik 750i. saya janji tak beli yg baru lah!!


modem ladybird tu. da lama tak jenguk dia. apa la khabar dia skg. harap2 dia tak majuk mcm hencik mp3 puteh sama cik K750i tuh. saya tau dia bukan spesis yg ske majuk. kan cik ladybird? tapi saya pon da x ingt kat mana saya simpan dia. last jenguk dia 4 minggu lepas kot? entahlah. alamak, balik nanti nak kena carik dia sebelum dia majuk!!





p/s: sedey laa.. barang2 saya suma da pandai majuk. da pandai kecik ati. da pandai mogok. adehh.. =(

No comments: