Sunday, June 27, 2010

spill 45: tader bakat.

aku suke.
suke sangatsangat.
suke ape?
gile!


ok, dah masuk exam week ni memang camni.
penyakit gile meroyan datang.
tak dapek den nak tolong.
huhu..
actually aku baru jer tengoktengok jengukjenguk selakselak web photographer.
aku suke!!!
semua gambagamba diorang amik cantikcantik.
aku sangat suke pose yang sempoi.
gilagila. kelakar. happy. riang ria.
nampak kreatif dan otometik buat diri sendirik pun jadik hepi.
even tak kenal pun diorang tu semua.
aku paling tak suke tengok gambagamba formal. wekk! bosan..

tibatiba semangat nak belaja teknikteknik amik gamba makin membuakbuak.
dah lama teringin tapi tader bakat.
bukan takat bakat tader tapi nak guna digital cam pun tak reti.
ape kess??
tengok orang laen buat, sendirik rasa nak buat.
tangan dah kaku tak payah berangan la dijot oii !!!


err...ada sesape yang terasa tahap kesabaran dia tinggi giler babun?
bole ajar aku tak?
huhu.. (^_~)


hek-elee..kecoh!!




true blue,

4 comments:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

yang!

ooo yang!!


yang!!!

A a D i I ? said...

iyer cik zara..
lama tak sembang2 yer.. =)

qishie said...

jom belajar snap pic sesama weh! ^_^

A a D i I ? said...

nak nak!!!
ko belikan la satu lagi utk aku yg mcm ko punye tu.
hehe.. =)