Thursday, August 6, 2009

spill 16: kentut itu bahagia.

Jarang sekali kita dengar pempuan kentut kuat-kuat terutamanya bila tengah keluar dengan lelaki. Mereka sanggup tahan kentut sampai biru-biru muka semata-mata tak mau kentut depan teman lelaki mereka. Padahal, lelaki sikit pun tak kisah jika pempuan terkentut. Adat la tu dah nak terkentut. Paling kurang lelaki akan kata ”Eh! Makan apa kentut busuk ni? Kuat pulak tu!" Dan secara otomatik lelaki dan pempuan tadi akan ketawa bersama-sama. Ini akan menjadikan hubungan mereka semakin ceria.

Lelaki secara lazimnya terkentut secara tak sengaja. Dan apabila benda ni terjadi, lelaki dengan secara tak malunya akan mengaku depan teman wanitanya bahawa dia terkentut. Dan teman wanita secara spontan akan berkata ”Tak senonoh la…“ sambil mengejek manja teman lelakinya itu. Dan lihatlah betapa harmoninya hubungan mereka.

Jika dahulu pempuan asyik menahan kentut ketika bersama teman lelakinya, namun kini pempuan dengan beraninya memberitahu lelaki bahawa dia nak terkentut. Pendek kata, kentut mintak izin. Tengok…bagaimana kentut mendidik pempuan supaya menjadi begitu tertib. Dan hubungan mereka secara tak langsung akan bertambah baik.

Jika dahulu pompuan berkata perbuatan teman lelakinya yang asyik terkentut sesuatu perbuatan yang tak senonoh, namun kini dia semakin mengaguminya dan semakin menghormati…kerana itu adalah trademark teman lelakinya. Mana nak jumpa dah lelaki camtu…

Akhir sekali, jangan sesekali malu jika anda terkentut ketika anda berkunjung ke rumah dan menemui ahli keluarga pasangan anda. Ini kerana jika anda terkentut, ahli keluarga pasangan anda akan gelakkan anda secara beramai ramai. Secara tak langsung, ini akan mengeratkan hubungan anda bersama bakal-bakal ahli keluarga anda.




Kesimpulan:

Kentut itu membahagiakan… . anda setuju??? =)


13 comments:

T.u.Y.a said...

betul tu senget..
kentut itu nikmat..
kentut itu bahagia..
kentut tu awet muda..
heheheheheh..cuma aku je x leh kentut suka2 hati kat sekolah..nnti student kata teacher ni x amik kelas moral kot..huhuhuhuh

Pekerja Kontrak said...

nampak sangat ko kentut...

ZARA 札拉 said...

hehehe~

kentut memang bahagia..tapi aku lagi suka buang air ebsar~

hahahaha~

sharamli said...

kentut wangi lagik bahagia

QasehessaL said...

lega weh dpt kntut...
dr smpan2 wat kebung pert ja
huhu

Donut said...

kentut itu satu rahmat

Monkey D Luffy said...

aku syak kau yg buat time dating ni

bad prime~~ said...

pttle aku slalu mengesan bau kurang enak,nk2 dlm kete,rupe2nye angkara ko yerr,dadey~~

aloy_paradoks said...

mesti lu rajin kentut.

miss zahidah said...

kentut itu bahagia, tapi aku susah nak kentut...cam ne tu? lalalalalalla

green said...

buang laa segala angin..
sy paham..

A a D i I ? said...

Pekerja Kontrak,
dah tu, ko x kentut langsung?
patutla boroi.
hoho! :p




bad prime,
tu ko sendirik yg buat tu bad.
aku slalu kentut dalam hati jek.
hua hua hua.. :p

khaLifah feDi said...

mmg arr nikmat oii..

klu x kentut kang sakit lain pulak yg dtg kn..