Thursday, July 21, 2011

spill 53: haiyoh!

nape aku mesti rasa sakit hati camni?
ke sebab aku ni sensetif?
ke sebab aku memang patut sakit hati?
ke sebab aku tengah pegnent?
tapi betul la kot kata org kalo tengah pegnent memang emo lebih.
ye ke?
entah.


tapi kan..
skang ni aku rasa cam nak tumbuk jer muka dia.
pastu terajang perut dia lajulaju patbelas kali.
pastu.. pastu.. pastu..
pastu nak buat ape ekk?
haaa! aku nak libas pinggang dia dengan talipinggang encik somi.
bia dia rasa.
bia dia sakit.
bia sampai dia pingsan.
bia!


arrhhh tensen!
kalo la betulbetul bole buat camtu.
musti aman dunia aku.





"lu menyalak aaa..manyak kuat ooo..selupa anj**g" - sofijikan







true blue,

2 comments:

ciK LyndaWawa igUana said...

ko tensen kat sape ni? ko tu pembawa budak..bawak2 bersaba.....=]

A a D i I ? said...

ada laaa sorg makhluk tu..
hehe..... =)