Thursday, September 3, 2009

spill 20: oke tak oke.

perjalanan hidup aku biasa jer sebenarnya. tapi entah la. aku suka betul buat life aku sendirik kacau bilau. haishh..teruk betul laa..

apa yang aku pikir sebenarnya? entah. aku keliru. aku tatau apa yang aku patut pikir. aku tatau nape aku tak benti pikir benda yang sebena-nyer tak termampu untuk aku pikir. yang sebena-nyer bukan untuk dipikir tapi diusahakan.

usaha??

oke, aku tau aku selalu nafikan. aku tau aku slalu pura2 tak suka. aku cuba untuk tolak jauh2 apa yang sebena-nyer yang hati aku nak. aku sengaja ignore rasa kat dalam ni. sesaja buat macam tader apaper pun yang mampu usik hati aku. tapi hakikatnya?


makan dalam!

7 comments:

sharamli said...

jgn dalam sgt..nnt cpt kenyang

ZARA 札拉 said...

pergh~

sakit tu makan dalam~

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

jgn buang dlm...

maiyah said...

salam singgah :D

ciK LyndaWawa igUana said...

kak, luahkan ape yang anda rase..jgn makan dalam..sakit jiwa tu..hadapi dugaan dengan tabah ye...

khaLifah feDi said...

harap tidak kronik ea..!!!iut

KIRIS said...

you'll get what you want one day..

cheers,
amy